Dugnad 2022
april
|
16. august
|
mai
|
13. september
|
1. juni
|
8. november
|
|
|
Utsett 2022
5. april
26. og 27. april
10. og 11. mai
24. mai
31. mai
Medlemmer som av en eller annen grunn ikke skal på vannet før 31. mai skal avtale dette med styret.
Det blir satt opp arrangement på Facebook for disse datoene.
Opptak 2022 (foreløpig oppsett)
20. september
4. og 5. oktober
18. og 19. oktober
26. og 27. oktober
Opptak utenfor oppsatte datoer avtales med Per Øystein.
Det blir satt opp arrangement på Facebook for disse datoene.
Foreningens Årsregnskap 2021
Foreningens årsregnskap er nå tilgjengelig for nedlastning her.
Informasjon ifb. Koronaviruset
Ifbm den unntakstilstanden vi er inne i pga Koranavirus har styret i nabbetorp båtforening og truckfører Per Øystein Jørgensen i kveld vært samlet.
Vi har diskutert hvordan årets utsetting skal gjennomføres, og om det er mulig å gjennomføre i det hele tatt. Konklusjonen er at vi pr. idag ønsker å kjøre 1.april utsettingen som planlagt, men at det kan komme endringer på kort varsel.
Vi ønsker nå påmelding til 1. april utsettingen fra dere det fortsatt er aktuelt for.
Redningsselskapet har anbefalt å ikke benytte båt i fritidsreiseøyemed frem til situasjonen med virusspredning er mer oversiktlig.
Nabbetorp båtforening oppfordrer våre medlemmer å følge råd som gis, men vi skal gjøre det vi kan for at medlemmene skal få båten på vannet og klar til bruk når dette er anbefalt.
Påmelding gjøres ved å svare på denne melding.
Mvh
Styret i nabbetorp båtforening
Foreningens Årsregnskap 2020
Foreningens årsregnskap er nå tilgjengelig for nedlastning her.
Info i forbindelse med opptak/utsetting
Alle båteiere skal meddele Havnesjef/Nestleder/Truckfører minst 2 dager i forkant av opptak/ utsetting av egen båt.
Meddelelse skjer via telefon/sms/mail eller via facebook.
De som kun møter opp til oppsatte datoer uten å ha gitt beskjed på forhånd vil bli plassert sist i køen/ evnt henvist til annen dato.
Årsaken til dette er at vi ønsker så effektive opptak/utsettinger som mulig og dette krever nødvendig planlegging med rett bemanning.
Nabbetorp båtforening benytter egen facebookside som kommunikasjonsform medlemmer/styret imellom.
Det oppfordes alle medlemmer å følge denne siden.
ÅRSMØTE 2020
Årsmøtet i Nabbetorp Båtforening ble avholdt mandag 24. februar 2020 kl. 19:00 i klubbhuset.
Årsmøtereferat kan lastes ned her.
TEMAKVELD
Vi starter opp igjen med TEMAKVELD, og denne gangen er det VHF og Kystradiostasjonene som er tema. Vi får besøk av Ole Paulsen fra Tjøme radio. Han skal fortelle litt om tjenesten som de driver, og endel om VHF generelt.
Hvis dere har spørsmål dere brenner inne med omkring dette temaet, så legg det inn i kommentarfeltet på Facebook, så skal jeg videreformidle dette til Ole før temakvelden.
Temakvelden blir onsdag den 15. Februar, og vi starter kl 18.00. Vi kjøper inn noen pizzaer og mineralvann som sist. Fint om dere også sier ifra hvis dere kommer, så får vi en liten oversikt i forhold til pizzabestillingen.
Det er helt greit å invitere en kamerat eller 2 denne kvelden.
Håper å se mange av dere!
Mvh
Erik D
Leder
Diverse nyheter i havna pr. 30.10.2016
Kameraanlegg
Kameraanlegget er endret slik at man kan logge seg på med nettbrett og smarttelefoner. For å få påloggingsdata, ta kontakt med kasserer.
De som har Iphone, laster ned iDMSS Lite gratis fra Appstore. De som Android laster ned GDMSS Lite gratis
Facebook
Det er blitt opprettet en facebookside for havna, der det vil bli gjort tilgjengelig informasjon
Besøk den gjerne, og bli medlem her: Nabbetorp Båtforening på Facebook
Årsmøte 2016
Årsmøtet ble i år avholdt 22. Februar, kl. 19:00 i klubbhuset.
Temakvelder
Vi har tenkt å forsøke oss på å arrangere noen temakvelder i havna, for å styrke samholdet, og kanskje lære noe nytt i samme slengen.
Første tema som er på planen er “Strøm i båt“.
Her får vi besøk av Steinar Enge fra Farco AS som er representant for Nederlandske Victron Energy i Norge.
Fyll i skjemaet som finnes her og meld din interesse for dette tema eller også foreslå andre temaer som kan være interessante å ta opp.
Vi tenkte at en slik kveld vil vare 2-3 timer og med noe å bite i.
Diverse nyheter i havna pr. 30.10.2015
Kaffetrakter
Vi har nå gått til innkjøp av kaffetrakter og kaffe til rommet rett til venstre på innsiden av hoveddøren. Det har vært et ønske fra flere om å få det litt mer sosialt i båthavnen vår, og dette skulle da være et bidrag i den retningen. Kaffen er gratis. Så nå er det bare å ta i bruk dette tilbudet.
Kodelås
Som sikkert mange har lagt merke til, har vi nå fått kodelås på hoveddøren. Alle medlemmer vil, om de ønsker, få tilgang til klubbhuset vårt ved å henvende seg til kasserer for utlevering av kodebrikke og kode. Send meg, Rino Grude 95022777, en sms så skal jeg lage brikke med kode.
Renhold av båthuset
Rett på innsiden av hoveddøren har vi nå hengt opp et skilt som forteller at klubbhuset er vasket og klargjort for utleie. Om så er tilfellet, vil skiltet henge på tvers av gangen godt synlig for alle om at utleie er nær forestående. Da må toalettet ute i vinsjebua benyttes, og ikke de vi har inne i klubbhuset.
Vedtak etter styremøte 13.04.15
Styret har diskutert det tidligere vedtaket om å forby tilhengere i havna og besluttet å utsette gjennomføringen av dette i nye tre år på styremøtet den 13. april. Vedtaket om at ingen nye tilhengere kommer til gjelder fortsatt, men styret ønsker ikke å påføre medlemmene unødig ulempe. Problemet har blitt vesentlig mindre de siste årene siden dette ble vedtatt.